Doręczanie odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godz. od 11:00 do 20:00 oraz w sobotę od 09:00 do 16:00. Osoby doręczające – pracownicy Urzędu Miejskiego będą wyposażeni w specjalne imienne identyfikatory. Pracownicy nie pobierają żadnych opłat związanych z dostarczanymi decyzjami czy zawiadomieniami.
Jeśli w określonym czasie osoba doręczająca nikogo nie zastanie pod wskazanym adresem wróci w innym terminie lub zostawi informację z prośbą o kontakt telefoniczny w sprawie ustalenia sposobu doręczenia.
Roznoszenie korespondencji z zakresu decyzji podatkowych oraz zawiadomień rozpocznie się 1 lutego bieżącego roku i potrwa do 28 lutego bieżącego roku.
Przypominamy!
Potwierdzeniem odbioru decyzji i zawiadomień jest złożenie czytelnego podpisu i daty w miejscu wskazanym przez osobę doręczającą.
Po tym terminie decyzje lub zawiadomienia, które z różnych powodów nie zostały doręczone adresatom, zostaną wysłane przez operatora pocztowego – Poczty Polskiej.
Podatnicy, którzy wnieśli o doręczenie korespondencji za pomocą środków komunikacji elektronicznej i wskazali organowi podatkowemu adres elektroniczny otrzymają decyzje i zawiadomienia zgodnie z wnioskiem.
Dodatkowe informacje pod numerem telefonu:
44 786 01 50 – decyzja podatkowa - teren m. Opoczna,
44 786 01 51 – decyzja podatkowa - teren Gminy,
44 786 01 20 – opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
© 2019 URZĄD MIEJSKI W OPOCZNIE
SIEDZIBA URZĘDU MIEJSKIEGO W OPOCZNIE: STAROMIEJSKA 6, 26-300 OPOCZNO