Porządek obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Przedłożenie porządku obrad.
3. Przyjęcie Protokołu Nr XXII/2025 z sesji Rady Miejskiej w Opocznie IX kadencji.
4. Informacja instytucji pracujących w otoczeniu rolnictwa.
5. Działania na rzecz poprawy jakości powietrza w Gminie Opoczno.
6. Sprawozdanie Burmistrza z działalności międzysesyjnej.
7. Zapytania i wolne wnioski.
8. Podjęcie uchwał w sprawach:
a) zmieniająca uchwałę w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych szkół, przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego, trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania oraz terminu i sposobu rozliczenia wykorzystania dotacji,
b) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na obszarze Gminy Opoczno,
c) zmieniająca uchwałę w sprawie poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso od osób fizycznych,
d) zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Opoczno na lata 2025 – 2043,
e) zmian w budżecie Gminy Opoczno na rok 2025,
f) uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Opoczno,
e) określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów,
f) przyjęcia „Rocznego Programu Współpracy Gminy Opoczno z Organizacjami Pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w 2025 roku”,
g) pozbawienia części drogi gminnej kategorii drogi gminnej poprzez wyłączenie z użytkowania jako drogi publicznej,
h) rozpatrzenia petycji w sprawie pomników przyrody.
9. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Opocznie
Dariusz Kołodziejczyk

© 2019 URZĄD MIEJSKI W OPOCZNIE
SIEDZIBA URZĘDU MIEJSKIEGO W OPOCZNIE: STAROMIEJSKA 6, 26-300 OPOCZNO











