Zakup namiotu, zestawów biesiadnych i sprzętu nagłaśniającego.
W miejscowości Kruszewiec zakończono realizację zadania w ramach projektu „Granty sołeckie” na 2025 r.
Przedsięwzięcie polegało na zakupie namiotu imprezowego wraz ze stołami, ławeczkami oraz sprzętem nagłaśniającym dla miejscowości Kruszewiec. Zakup ten poprawi komfort spotkań organizowanych przez mieszkańców wsi Kruszewiec, niezależnie od warunków atmosferycznych. Realizacja tego projektu pomoże w promocji lokalnej kultury, zwyczajów oraz strojów ludowych i miejscowych potraw regionalnych. Zwiększy integrację wśród mieszkańców Kruszewca, zachęci ich do wzmożonej współpracy.
Wyżej wymienione zadanie pn. „Zakup namiotu, zestawów biesiadnych i sprzętu nagłaśniającego” zostało sfinansowane ze środków z dotacji z budżetu Województwa Łódzkiego w ramach pomocy finansowej jednostkom samorządu terytorialnego województwa łódzkiego w formie dotacji celowej przeznaczonej na realizację zadań własnych gminy w zakresie projektów w sołectwach „Granty sołeckie” na 2025 r. Wsparcie ze środków budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego wyniosło 14 818,00 zł.
Całkowita wartość projektu – 14 818,00 zł
Finansowane z budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego – 14 818,00 zł

© 2019 URZĄD MIEJSKI W OPOCZNIE
SIEDZIBA URZĘDU MIEJSKIEGO W OPOCZNIE: STAROMIEJSKA 6, 26-300 OPOCZNO











