Zgodnie z pkt III.6. Regulaminu „Wnioskodawcami mogą być: sołtysi, rady sołeckie, Zarządy Kół Gospodyń Wiejskich, radni Rady Miejskiej w liczbie 3 osób, Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego, Izby Rolnicze oraz Organizacje społeczno – zawodowe”. Ogłoszenie wyników oraz wręczenie Statuetek odbędzie się podczas uroczystości „Dożynek Gminnych” lub w Urzędzie Miejskim w Opocznie.
Zgłoszenia do konkursu można przesyłać do dnia 27 czerwca 2025 r. na adres Urzędu Miejskiego w Opocznie, ul. Staromiejska 6, 26 - 300 Opoczno.
Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 44 786 01 67.
W załączeniu regulamin wraz z kartą zgłoszenia i oświadczeniem RODO.
![]() |
Regulamin konkursu.pdf | 1,04 MB | |
![]() |
Karta zgłoszenia do konkursu.pdf | 0,54 MB | |
![]() |
Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych.pdf | 288,79 kB |
© 2019 URZĄD MIEJSKI W OPOCZNIE
SIEDZIBA URZĘDU MIEJSKIEGO W OPOCZNIE: STAROMIEJSKA 6, 26-300 OPOCZNO