Termin zgłaszania kandydatów upływa 28 czerwca 2024 r.
Zgodnie z pkt III.6. Regulaminu „Wnioskodawcami mogą być: sołtysi, rady sołeckie, Zarządy Kół Gospodyń Wiejskich, radni Rady Miejskiej w liczbie 3 osób, Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego, Izby Rolnicze oraz Organizacje społeczno – zawodowe”. Ogłoszenie wyników oraz wręczenie Statuetek odbędzie się podczas uroczystości „Dożynek Gminnych 2024” lub w Urzędzie Miejskim w Opocznie.
Regulamin wraz z kartą zgłoszenia i oświadczeniem RODO w załacznikach poniżej.
![]() |
Regulamin konkursu.pdf | 1,06 MB | |
![]() |
Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych.pdf | 268,79 kB | |
![]() |
Karta zgłoszenia do konkursu.pdf | 0,52 MB |
© 2019 URZĄD MIEJSKI W OPOCZNIE
SIEDZIBA URZĘDU MIEJSKIEGO W OPOCZNIE: STAROMIEJSKA 6, 26-300 OPOCZNO