Nabór uzupełniający trwa od 02.09.2022 r. do 30.09.2022 r.
Burmistrz Opoczna przedłuża nabór uzupełniający na 2 wolne miejsca w projekcie „Granty PPGR”. W ramach wsparcia uczniowie, którzy zostaną zakwalifikowani w ramach naboru uzupełniającego otrzymają sprzęt komputerowy – laptop. Celem projektu jest wsparcie dzieci/wnuków/prawnuków byłych pracowników Państwowych Przedsiębiorstw Gospodarstw Rolnych w rozwoju cyfrowym i zapewnienie im dostępu do nowoczesnej edukacji i możliwości, które daje technologia.
Do przyznania wsparcia w ramach projektu grantowego kwalifikują się dzieci - uczniowie szkół podstawowych i ponadpodstawowych, które:
- są członkiem rodziny w linii prostej (tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie/opiekunem prawnym) osoby, która była zatrudniona w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwała w miejscowości lub gminie w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej,
- które zamieszkują gminę Opoczno.
W celu zgłoszenia do projektu należy dostarczyć:
· oświadczenie nr 7 wraz z klauzulą RODO - w przypadku dzieci do lat 18 (podpisane przez rodzica/opiekuna prawnego) lub,
· oświadczenie nr 8 wraz z klauzulą RODO - w przypadku pełnoletniego ucznia szkoły ponadpodstawowej (podpisane przez pełnoletniego ucznia),
· dokument poświadczający fakt zatrudnienia krewnego ucznia w państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej,
· dokumenty potwierdzające pokrewieństwo w linii prostej ucznia i przodka pracującego w PPGR.
Dokumenty należy dostarczyć do Wydziału Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Opocznie, Plac Kościuszki 16, pokój nr 6 – tel. 44 7860167.
Oświadczenie nr 7, plik: Rozszerzenie: doc, Rozmiar: [154.50 KB]
Oświadczenie nr 8, plik: Rozszerzenie: doc, Rozmiar: [154.50 KB]
© 2019 URZĄD MIEJSKI W OPOCZNIE
SIEDZIBA URZĘDU MIEJSKIEGO W OPOCZNIE: STAROMIEJSKA 6, 26-300 OPOCZNO