Zasady naboru określa Regulamin przyjęty uchwałą Zarządu Województwa Łódzkiego Nr 160/22 z dnia 25 lutego 2022 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu naboru wniosków o przyznanie pomocy finansowej dla jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego w formie dotacji celowej, przeznaczonej na dofinansowanie zadań własnych gminy w zakresie rozwoju infrastruktury w sołectwach „Infrastruktura sołecka na plus”.
Zgłoszenia należy dokonać na druku, zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu i złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego lub przesłać za pośrednictwem podmiotu świadczącego usługi pocztowe na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, Al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia naboru (decyduje data nadania zgłoszenia za pośrednictwem podmiotu świadczącego usługi pocztowe), tj. do dnia 31 marca 2022 r.
Zgłoszenie odpowiadające wymaganiom określonym w Regulaminie powinno dotyczyć projektów realizowanych w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 grudnia 2022 roku.
Przyznana kwota pomocy finansowej powinna być wydatkowana w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2022 roku.
Wnioskowana kwota pomocy finansowej nie może być wyższa niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) i powinna być podana w zaokrągleniu do pełnych złotych.
Regulamin naboru „Infrastruktura sołecka na plus”, druk zgłoszenia przez Sołtysa w plikach do pobrania poniżej:
Regulamin, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [688.90 KB]
Rodo, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [16.68 KB]
Zgłoszenie, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [19.84 KB]
Zgłoszenie, plik: Rozszerzenie: doc, Rozmiar: [48.50 KB]
© 2019 URZĄD MIEJSKI W OPOCZNIE
SIEDZIBA URZĘDU MIEJSKIEGO W OPOCZNIE: STAROMIEJSKA 6, 26-300 OPOCZNO