Wprowadzony System Informacji Pasażerskiej to po pierwsze aplikacja na smartfony, która daje możliwość śledzenia pojazdów MPK Opoczno w trybie live (dynamicznym) – pasażer na bieżąco będzie widział to co dzieje się z jego autobusem, czy nie występują jakieś opóźnienia powstałe podczas realizacji kursu. Aplikacja Time4Bus to również możliwość zapoznania się z całą mapą zawierającą wszystkie przystanki, z których realizowane są kursy naszych autobusów. Po wybraniu interesującej pasażera lokalizacji pokazane są wszystkie odjazdy (w czasie planowanym i rzeczywistym). Ważnym atutem aplikacji jest również to, że jej posiadacz otrzymywać będzie komunikaty m.in. o utrudnieniach w ruchu czy zmianach w rozkładzie jazdy.
Po drugie System Informacji Pasażerskiej to platforma internetowa https://time4bus.com/t4b/www/opoczno/l/pl - znajdziemy na niej wszystko to co interesuje naszego pasażera najbardziej: aktualny rozkład, komunikaty, informacje o zmianach i bieżącym działaniu przedsiębiorstwa, mapkę z przebiegiem wybranej przez nas linii.
Ostatnim elementem Systemu Informacji Pasażerskiej są nowe tabliczki przystankowe. Zyskały one nowoczesny wygląd, a zupełną nowością jest umieszczony na nich kod QR, który po zeskanowaniu telefonem poinformuje nas o najbliższych odjazdach z danego przystanku.
Zachęcamy wszystkich do korzystania zarówno z platformy internetowej jak i aplikacji mobilnej. Wierzymy, że wraz z nowym rokiem korzystanie z usług przewozowych MPK Opoczno stanie się łatwiejsze, a nowoczesne technologie przyciągną kolejnych pasażerów, a Ci obecni zostaną na długie lata.