Zgodnie z nowym regulaminem naboru „Sołectwo na plus” zgłoszenia mogą dokonywać Sołtysi sołectw funkcjonujących na terenach wiejskich województwa łódzkiego. Zgłoszenia należy przesłać do Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi w terminie do 1 lutego 2021r.
Zgłoszenia powinny dotyczyć projektów realizowanych w terminie od dnia 1 lipca 2021 roku do dnia 15 listopada 2021 roku i dotyczyć realizacji zadań własnych Gminy. Warunkiem uczestnictwa w naborze jest terminowe wysłanie zgłoszenia.
Kwota dotacji w ramach projektu dla jednej miejscowości nie może być większa niż 10 000 zł i musi być podana w zaokrągleniu do pełnych złotych.
Regulamin naboru „Sołectwo na plus”, druk zgłoszenia przez Sołtysa oraz oficjalne pismo od Zarządu Województwa Łódzkiego w plikach do pobrania poniżej:
Zgłoszenie do naboru „SOŁECTWO NA PLUS”, plik: Rozszerzenie: doc, Rozmiar: [59.50 KB]
Regulamin naboru "SOŁECTWO NA PLUS", plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [486.37 KB]
Klauzula RODO, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [113.18 KB]
Pismo Zarządu Województwa Łódzkiego, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [759.94 KB]
© 2019 URZĄD MIEJSKI W OPOCZNIE
SIEDZIBA URZĘDU MIEJSKIEGO W OPOCZNIE: STAROMIEJSKA 6, 26-300 OPOCZNO