W celu usprawnienia współpracy pomiędzy Urzędem Miejskim w Opocznie, a podmiotami ubiegającymi się o wsparcie przedsięwzięcia przez Gminę Opoczno lub Patronat Honorowy Burmistrza Opoczna wprowadzono formularze.
Warunki koniecznie do uzyskania wsparcia przedsięwzięcia przez Gminę Opoczno:
- Przekazanie wniosku do biura podawczego Urzędu Miejskiego w Opocznie przy ulicy Staromiejskiej 6, minimum 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia wydarzenia.
- Zamieszczenie grafiki Gminy Opoczno we wszelkich materiałach promocyjno-informacyjnych (plakaty, ulotki, zaproszenia, stronie www, mediach społecznościowych).
- Informowanie o wsparciu przez Gminę Opoczno poprzez ustną informację do uczestników przedsięwzięcia oraz w relacjach z wydarzenia, które ukażą się w: telewizji, radiu, prasie, portalach informacyjnych, mediach społecznościowych itp.
- Umieszczenia w eksponowanych miejscach (np. scena, miejsce wręczania nagród, główne wejście) banera, roll-up oraz innych materiałów promocyjnych Gminy Opoczno.
- Zwrócenie wypożyczonych materiałów promocyjnych gminy (baner, roll-up, namiot, stanowisko ekspozycyjne itp.) w terminie 3 dni od zakończenia przedsięwzięcia.
- Przekazanie w terminie 7 dni od zakończenia przedsięwzięcia sprawozdania wraz z fotorelacją (maksymalnie 5 zdjęć) na adres: promocja@um.opoczno.pl.
Złożenie kompletnego wniosku nie jest jednoznaczne z jego akceptacją. Organizator zostanie telefonicznie poinformowany o decyzji burmistrza oraz zakresie wsparcia. Ewentualna odmowa nie wymaga uzasadnienia. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikami Wydziału Promocji i Kultury pod nr tel 44 786 01 39 lub osobiście w siedzibie wydziału na Placu Kościuszki 16, wejście B. Niewypełnienie zobowiązań związanych z udzieleniem wsparcia może skutkować brakiem wyrażenia zgody na wsparcie w kolejnych przedsięwzięciach.
UWAGA: Sprawozdanie z przedsięwzięcia wspartego przez Gminę Opoczno wraz z załącznikiem nr 1 należy złożyć po zakończeniu przedsięwzięcia
Warunki koniecznie do uzyskania Patronatu Honorowy Burmistrza Opoczna:
- Przekazanie wniosku do biura podawczego Urzędu Miejskiego w Opocznie przy ulicy Staromiejskiej 6, minimum 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia wydarzenia.
- Zamieszczenie grafiki Gminy Opoczno we wszelkich materiałach promocyjno-informacyjnych (plakaty, ulotki, zaproszenia, stronie www, mediach społecznościowych),.
- Informowanie o Patronacie Honorowym Burmistrza Opoczna poprzez ustną informację do uczestników przedsięwzięcia oraz w relacjach z wydarzenia, które ukażą się w: telewizji, radiu, prasie, portalach informacyjnych, mediach społecznościowych itp.
- Umieszczenia w eksponowanych miejscach (np. scena, miejsce wręczania nagród, główne wejście) banera, roll-up oraz innych materiałów promocyjnych Gminy Opoczno.
- Zwrócenie wypożyczonych materiałów promocyjnych gminy (baner, roll-up, namiot, stanowisko ekspozycyjne itp.) w terminie 3 dni od zakończenia przedsięwzięcia.
- Przekazanie w terminie 7 dni od zakończenia przedsięwzięcia sprawozdania wraz z fotorelacją (maksymalnie 5 zdjęć) na adres: promocja@um.opoczno.pl.
Objęcie przedsięwzięcia patronatem nie wiąże się ze wsparciem organizacyjnym lub finansowym. Złożenie kompletnego wniosku nie jest jednoznaczne z jego akceptacją. Organizator zostanie telefonicznie poinformowany o decyzji burmistrza. Ewentualna odmowa nie wymaga uzasadnienia. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikami Wydziału Promocji i Kultury pod nr tel 44 786 01 39 lub osobiście w siedzibie wydziału na Placu Kościuszki 16, wejście B.
Niewypełnienie zobowiązań związanych z udzieleniem patronatu może skutkować brakiem wyrażenia zgody na patronat w kolejnych przedsięwzięciach.
Wniosekdo Burmistrza o objęcie Patronatu Honorowego nad przedsięwzięciem, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [52.14 KB]
Wniosek o wsparcie finansowe przez Gminę Opoczno, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [49.68 KB]
powrót